Zasady dotyczące zwrotów
Zwroty i Reklamacje
ZWROT TOWARU
Produkt nie spełnił Twoich oczekiwań i chcesz skorzystać z przysługującego Ci prawa do zwrotu zakupionych towarów.
Procedura zwrotu:
- Pobierz i wydrukuj wzór formularza zwrotu
- Zapakuj i odpowiednio zabezpiecz odsyłany produkt
- Włóż wypełniony formularz zwrotu do paczki z odsyłanym produktem
- Wyślij paczkę na adres sklepu:
Grupa Orion Sp. z o.o. Wiejska 49, 41-253 Czeladź
Najważniejsze informacje dotyczące zwrotów:
- Masz 30 dni na odstąpienie od umowy sprzedaży od dnia odebrania paczki
- Masz 14 dni na odesłanie towaru od dnia odstąpienia od umowy
- Przesyłkę zwrotną możesz nadać np. Pocztą Polską
- Zwracając towar pokrywasz koszt jego odesłania
Wzór formularza zwrotu określony w sekcji Procedura zwrotu nie jest wzorem ustawowym i korzystanie z niego jest opcjonalne. Wzór ustawowego formularza odstąpienia od umowy możesz pobrać tutaj. Procedura odstąpienia od umowy sprzedaży zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury odstąpienia od umowy sprzedaży zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu.
REKLAMACJA TOWARU
Otrzymaną przesyłkę, należy rozpakować i sprawdzić czy zamawiany towar nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, czy nie posiada wad fabrycznych lub czy nie jest inny niż zamawiany. Jeżeli wyniknie któraś z opisanych sytuacji, poinformuj nas o tym w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki.
Procedura reklamacji:
- Wykonaj zdjęcia przedstawiające wadę reklamowanego produktu
- Wypełnij i prześlij formularz reklamacji
- W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji poinformujemy Cię o sposobie jej rozpatrzenia
Wykonanie zdjęć reklamowanego towaru i skorzystanie z formularza reklamacji określonego w sekcji Procedura reklamacji jest opcjonalne jednak znacznie przyśpiesza procedurę rozpatrzenia reklamacji.
Procedura reklamacji zawarta na tej stronie nie jest obowiązkowa i jest tylko propozycją tego jak może wyglądać złożenia oświadczenia przez Klienta. Obowiązujące w sklepie procedury reklamacji zostały dokładnie opisane w Regulaminie sklepu.
Pozostałe informacje
Tryb reklamacji:
W wypadku gdy towar ma wadę, konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy sprzedaży, wymiany towaru na pozbawiony wad albo jego naprawy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania towaru konsumentowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu poprzednim. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy, na jego koszt. Sprzedawca ustosunkuje się do roszczenia konsumenta w terminie 14 dni.
Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów:
Każdy Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym zakresie możliwe jest skorzystanie przez Klienta z mediacji. Listy stałych mediatorów oraz istniejących ośrodkach mediacyjnych są przekazywane i udostępniane przez Prezesów właściwych Sądów Okręgowych.
Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:
Sprzedawca niniejszym oświadcza, że ciąży na nim ustawowy obowiązek dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia bez wad fizycznych lub prawnych.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji. W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
Tel: (32) 201 40 82
E-mail: info@vilde.pl